duminică, 21 noiembrie 2010

Trenul iubirii noastre


Cum de esti asa perfect?
Copil defect -
Nu fac decat sa te alint
Si sa te simt,
Emotii se pierd in mintea mea -
Ascunsa sunt acum,aici
Pe drumul ce-mi alina durerea
Cantand,tu vrei sa ma convingi
Ce pura e iubirea -

Ridic privirea,ametesc
Am spus vreodata "te iubesc" -
Pe drumuri dezghetate
Intr-o continuitate
de iubiri adorate?

Cu felul in care ma privesti
Nu faci decat sa dezgolesti
O parte din sufletul meu -
Ce si-a dorit mereu
Ca eu -
Sa nu fiu uitata.
De lume-apreciata
Si de trecut eliberata
Te chem aici,iubitul meu -
Ador,iubesc si simt
Tot ce mi-ai zis,te cred un zeu
Legat in corp uman
Prins de pamant.

E prima oara cand iubesti cu-adevarat?
Te intreb respirand sacadat
Cunosti ardoarea iubirii
Si clipa despartirii?
Sau poate n-ai fost afectat.

De ce vezi perfectiune-n ochii mei?
Crezi ca-n apusul anilor grei
Eu voi uita de tine?
Si-ti este frica sa iubesti
Si sa te legi din nou acum
de cerul plin de fum
Cu care m-amagesti.

Te simt aici -
Pe mana mea.
Ca prima lacrima ce-mi va -
Meni uitarea,
Si-adoararea
Plina de clipe seci
Uitate-n versuri scrise ca-n povesti
Romante efemere,
Cu glasuri cenzurate -
Dezmembrate.
Vrei sa-mi aduci iubire?

Te-apleci cu spatele de plopi
Uitandu-te adanc la mine
Ma iei de mana,ma dezgropi -
Cu lacrimi dulci,divine.

Esti viciul meu,acum nascut
Din dorinte pierdute-n timp
Cat de mult vreau sa te alint
Copil pierdut,
De ce nu pleci?
Pe-obrazul dulce,te inneci -
Si-astepti sa-ti dau un ultim semn
Nedemn
De noi
De voi
De sentimentele noastre -
Scrise pe petalele albastre
De trandafir.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu