joi, 18 noiembrie 2010

Apusul de iubire


Oh tu,apusul efemer -
Uitat complet de lume.
Te stergi usor pe-albastrul cer -
Cu luna fara nume.

De ce-ai venit in viata mea?
Copil pierdut -
Pe cerul colorat cu lut
Din mana ta.

Nu te-am chemat
Nu ai plecat -
Stiu ca ma vrei pe mine.
Vreau sa aleg o stea
Si s-o lipesc de tine
Apusul meu de catifea.
Iubirea mea de nea.
De ce-ai venit la mine?

Ce simt acum e ingeresc -
Ma-ndragostesc -
Sau doar ma pierd in amintiri
Foste iubiri
Si imi doresc -
Sa ne iubim doar din priviri.
Sa simt ca-nnebunesc
In taine lacrimi si slipiri -
Ce nu te parasesc.
Raman pe cerul instelat -
Si completat -
De inima ta pura.
M-am blestemat -
Si m-am legat
De-o dragoste ce s-a uitat -
In mintea mea obscura.

De vrei sa fi cu mine-acum -
Si sa calcam acelasi drum.
Sa lovim cerul plin de fum -
Te-astept sa vi la mine.
De vrei sa vezi ce simt -
De vrei sa te alint
Vino incet printre ruine
De suflete pierdute-ntr-un album
Facut sa te aline.

4 comentarii: