sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Relatie si caracter uman

Cum definiti voi o relatie? Trebuie incredere,nu? Dragoste eventual. Cum poti cladi tu ca om ceva intre doua persoane care din start oricum atractia dintre ei este pur sexuala ? Am crezut in multe lucruri care mi s-au povestit de-alungul anilor dar de ce? Pentru ca oricum orice om ajunge in punctul in care are o relatie. Te intrebi daca sexul conteaza,te intrebi daca el chiar simte ce spune sau zice "te iubesc" doar ca se te vrajeasca. Sunt multe lucruri care la un punct trebuie sa le afli. Cum ar fi daca ti-ai gasi pe bune sufletul pereche? Crezi ca exista sau traiesti ca un copil rasfatat in fanteziile creeate de ai tai cu "Prince Charming"? Eu una astept sa vad,oare chiar stie sa iubeasca? Te astepti la orice,din momentul in care aceste doua cuvinte au aparut nu mai stii unde sa te ascunzi. Pentru ca si tu zici "te iubesc" dar te intrebi "oare asta simt?" Ce simt eu acum este real? Ce simti tu acum este minciuna? Nu vrei sa crezi ce este in jurul tau,nu vrei sa crezi ca voi chiar sunteti impreuna. Dupa ce simti ca totul este perfect,se rupe. Nu crezi? Naivule.
Am cunoscut oameni patetici,penibil si mincinosi. De ce sa cred ca nu sunt toti asa?
Mi-e mai usor sa traiesc in lumea mea decat in ce imi spui tu acum. Prefer sa cred ce vreau eu sa cred decat ce zici tu cand te uiti in ochii mei,eu nu vad incredere,eu nu vad fericire sau puritate. Vreau sa cred tot ce mi se spune dar asta nu m-ar face mai naiv decat tine?
Ai drepate cand zici ca sunt un copil. Si ai avut drepate cand mi-ai spus ca nu ma voi maturiza pana nu voi invata sa fiu singura. Dar de cata singuratate are nevoie un om ca sa invete sa traiasca? Ma bucur de ce mi s-a dat si poate ca nu vreau mai mult dar oare de ce am dat cu piciorul la ce-am avut? Omul patetic poate fi gasit in mai multe locuri si ipostaze,cred ca si eu sunt.
Naivitatea poate sa creasca in mintea unui adult la fel cum este un copil,dar ei de ce nu recunosc? Poate ca ma las dusa de fiecare vorba dulce pe care o aud de la un baiat si poate ca gresesc dandu-mi fiecare strop de incredere pentru ca oricum dezamagirea este urmatorul pas dar nu asta e ce ma face pe mine umana? Nu am fost invatati sa oferim pentru ca vom primi inapoi? Pacat,nu ne-a spus nimeni ca exista consecinte. Nu ne-a indrumat nimeni,am fost doar noi si o camera goala care cu timpul s-a umplut cu dezamagirea vietii patetice pe care o traim inecata in oameni egoisti si penibili care ce fac? Nimic. Asta inseamna sa fi om,atunci eu de ce incerc sa fiu altcineva daca e in firea mea sa esuez. Poate ca asa mi-a fost scris,sa caut pe cineva cu care sa-mi impart viata iar in final sa aflu ca am ales gresit.

3 comentarii:

  1. Este naivitate sau... egoism? :) De cele mai multe ori e egoism ca te gandesti la propria persoana sa nu suferi si sa nu te simti naspa daca se intampla ceva in caz ca ai crede "te iubesc"-ul.

    RăspundețiȘtergere