duminică, 7 noiembrie 2010

Oare?


Nesters,nevazut,necrezut

Buzele-mi tremura,cine esti?

Esti tu,De unde-ai aparut?

Musti din mine,ma lovesti.

Prea puternic,nu te-opresc.

 Usor,cad,ma-ngrozesc

Te iubesc?


Eram singura,pierduta pe un drum pe care nu mai vreau sa merg,si oare pe tine ce te-a adus langa mine acum? Si oare de ce-mi spui ca ma iubesti? Eu nu stiu de ce luna vine pe cer,nu stiu de ce vrei sa pleci,nu stiu de ce m-ai lasat sa ma incred ca un orb indrumat pe trotoar. Uite unde am ajuns si am vrut sa cred in tot ce zici,mi-ai promis o lume mai buna si mi-ai promis ca e ultima mea lacrima,am fost eu atat de naiva? sau tu atat de orb? Si ma intreb,acum eu iubesc? Ce simt eu acum e vag si ciudat si nu cred ca-s convinsa de mine. Vreau ca tot ce ma rupe acum de realitate sa dispara sau sa fuga la tine,vreau ca zambetul tau pur si accentuat sa plece din imaginea mea. Perfectiunea,am gasit-o odata. Nu e vorba de aspect,de vrajeli sau de naivitate,e vorba de personalitate,sentimente,sarut,atingeri. Am simtit-o odata,credeam ca iubesc oare e atat de greu sa ma crezi cand iti zic "te urasc"? Nu fi prost,te iubeam,ramai cu amintirea,asta ai vrut nu? Sa ma ai doar intr-o amintire,te urasc,esti patetic,esti figura perfecta a unui om slab si penibil. Te iubesc? Nici vorba. Ai plecat,nu imi pasa,esti doar un baiat,obisnuit,pierdut.. si nu-mi pasa. De mori,de traiesti,de iubesti,oare cine o sa-ti fie aproape cand lumea se darama,cand prietenii te lasa si familia-ti moare? Puteam sa te ajut dar pacat,nu imi pasa. Si din tot ce mi-ai spus si tot ce ai facut am ramas cu un singur lucru,credinta si speranta ca o sa iubesc. Si asta intreb eu acum,oare iubesc?

Pentru ca-l vad si inima-mi bate,il sarut si mintea imi fuge,il tin de mana si nu vreau sa-i dau drumu,dorm langa el si nu vreau sa plec dimineata. Te iubesc? Asta simt eu pentru tine acum? Daca e asa,si tu imi vei creea aceeasi impresie si ma vei minti,ma vei trada,ma vei lasa... vei fi ultima persoana pe care eu.. o voi mai iubi vreodata. Dovedeste-mi ca e o lume mai buna,ca e dragoste,ca tot ce el mi-a aratat si mi-a furat exista si ca.. nu pleaca.

Te iubesc? 

2 comentarii: