luni, 29 noiembrie 2010

Lasa-ma


Lasa-ma
In iadul aprins intre noi
Minciuna pentru amadoi
Ce spre cadere ne indruma.
Lasa-ma
Sa plutesc pe cerul fara luna,
De ma opresti,te-nnec in mare.
Te-ai dus singur la condamnare
Cand m-ai atins
Si m-ai cuprins -
Cu dulcea ta alinare.
Si n-am sa merg pe drumul vietii
Secata de durerea singuratatii -
Ai putea oare sa intelegi
De ce te-am dat uitarii?
Era prea simplu doar sa pleci -
Blestemat fie glasul indelungarii,
Cu tot trecutul meu -
Amintiri rostite de un glas greu
Vreau doar sa uiti tot ce-ai facut din mine
Ia spune-mi zeul meu,
Crezi ca te tine?
Sa ma dezlegi de o dorinta moarta
Sa ma lasi cu umila mea soarta.

In trenul ce-mi aduce durerea,
Pe langa sine aud tacerea.
Cu ce drept imi mai apari in cale?
Suflet bland,tu mergi agale -
Sa-ti cauti iubirea.

Intunericul imi omoara speranta,
Caldura ma sufoca
Cat de mult imi doresc
Sa-ti mai zaresc
Din nou aroganta
Ce ma provoaca.

Lasa-ma
Pe drumuri goale
Nu-mi sta in cale!
Te-oblig sa pleci din mintea mea
Iubirea mea,
Tradarea -
Astept un semn din cer,sa-mi spuna cine moare.

3 comentarii: