luni, 1 martie 2010

Divine or not !?


M-am trezit in dimineata asta si am vazut ce credeam ca nu o sa mai vad mult timp de acum in colo,un zambet. Tu nu mai erai,e nu mai simteam lucruri care acum ceva timp m-ar fi doborat. Am cunoscut ceva nou, ceva ce as prefera sa nu uit niciodata,am vrut sa nu merg la scoala,visam ceva frumos,imi doream sa simt ce visez in realitate si nu cred ca o sa dureze mult. Asa am plecat pe alt drum decat cel planuit si sper ca nu am gresit cu nimic la fiecare oprire a mea. Asteptam sa vad cat de mult mai poti crede tot ce tu ai inventat si acum vad ca nu mi-a pasat,acum am gasit ceva mai intelegator si cu pagini albe si drumuri incalzite de soare,totul a fost rapid eu am zambit,am crezut,am continuat si am crezut ca nu e vis. Stau cu gandul la ce ar putea urma acum,cate lucruri se pot schimba odata cu timpul trecut pe langa mine si sentimentele pierdute in vant fata de orice persoana care a crezut ca merita ce am eu de oferit, pacat ca am aflat cine nu a meritat prea tarziu, am pictat un portret pierdut in capul mau cu tine,cu ce e nou pentru mine si ce a ramas in mintea mea doar pentru ca doua cuvinte au fost spuse pentru prima oara cum a trebuit,cang a trebuit si de cine a trebuit. Aduti aminte tu cel pierdut de calea sa cum a inceput totul sa se piarda cu fiecare vorba spusa aiurea si fiecare sentiment s-a pierdut odata cu increderea ta si privirea ta odata naiva si lasa. Te urasc?Nu,dar as vrea sa vad ce poate crea mintea ta cu singuratatea si alunecarea de realitate. Nu cred ca mi-am gasit calea pentru a fi din nou fericita dar cel putin cineva poate sa usureze si sa vindece ranile lasate de cuvintele tale amare si lacrimile tale incompentente. Te uit pentru ca vreau nu pentru ca as vrea si aleg altceva pentru ca eu cred in alta lume decat lumea ta.Am spus vreodata ca te iubesc pentru ca m-ai salvat? Esti ceva nou si nu pleca asa de usor cum a facut-o.. el. La capatul increderii tot am putut avea incredere in ce mi-ai aratat acum. Promiti sa nu pleci? Specific altei lumi din mintea mea m-am colorat cu ce e in jurul meu si credinta in viitorul care mi s-a aratat acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu