vineri, 5 martie 2010

Acceptare

Sti ce m-a durut cel mai mult de la ultima cearta pana acum? Nu ai vrut sa ma asculti cand te-am rugat sa intelegi ca te iubesc.Stau seara si ma intreb oare acum ce o sa fac sa te ranesc din nou,mereu gresesc,mereu te distrug fara sa-mi dau seama,a fost prea mult de indurat si ne lasam prada durerii. De ce ti-e greu sa intelegi doar un lucruru care il simt cu adevarat?Te iubesc. Si te iubesc cand e frig afara,cand ploua,te iubesc in lumina si in intuneric,te iubesc cu inima si iubesc tot ce apartie de tine, Iti iubesc buzele,sarutul,ochii,parul, mirosul,vocea si mainile. Nu mai am cum alfel sa iti arat tot ce am scris. Te ador pentru ca existi,te vreau doar pentru mine, de ce esti departe? Te vad seara,in vise,pe strada si printre fulgii de zapada care imi cad pe nas. Vreau sa aud toate lucrurile frumoase care ne-a legat,vreau sa stau iar in poala tala cand soarele imi bate in ochi.Si visez...
De ce nu poti ramane toata viata in bratele mele? Sa plang langa tine si sa cred ca nu mai exista nimeni pe lume. Sa simt dragoste,sa simt afectiune si caldura si mai important sa te simt pe tine! Accepta-ma asa cum sunt ca sa vezi cat de mult te iubesc, sa stii ce e in inima mea,nu uita niciodata cine sunt, nu-mi uita niciodata numele. Te iubesc,ce vrei mai mult sa spun. Ma leg de tine,nu pleca!

2 comentarii:

  1. foarte frumos mady >:D< .... mai vreu sa citesc dinastea... mai ales bobo :P

    dor de tine tu pizda :)))

    love ya :*:*:*:*

    sper ca bobo nu e gelos pe mine ca tiam zis ca mie dor de tine... mie dor de tine pentru ca vreau sa te vad cu bobo si sa va petreceti timpul impreuna ... eu tin la relatia voastra :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere