luni, 22 februarie 2010

Cum ar fi?

Toate fetele isi imagineaza in general cum ar fi un baiat perfect si toate ajung dezamagite de ce gasesc defapt. Eu nu mi-am imaginat niciodata un baiat perfect,in general perfectiunea nu exista sau nu se arata intr-o fiinta umana dar mergeam pe strada si ma intrebam eu oare ce caut? Si nicoidata nu am cautat perfectiunea sau pe cineva care sa ma asculte si sa faca totul ca mine dar de cele mai mult ori ajung dezamagita,nu de mult timp un baiata apare in viata mea fara a spune nimic, nu stiam nimic despre el si ma fascina cum vreau sa cunosc mai mult,ma intrigau parereile lui despre viata si ma aducea tot mai aproape de el.Nu a trecut mult timp si am avut mult curaj amandoi si totul s-a rezolvat mereu de la sine,si nu il vad ca pe un baiat perfect,e normal,il vad ca pe un baiat care a putut sa-mi arate mai multe despre viata decat oricine altciniva si nu e o poveste de dragoste ca in filme dar tot ce imi spune el ma intriga,ma apasa, ma arunca in visare.De ce zic asta?Pt ca e tarziu,el nu s-a trezit si oare de ce imi este atat de dor sa-l ascult acum?Dar imi aduc aminte ca nu am avut curajul sa-i zic de la inceput ca-l iubesc. Spuneti-mi voi ce vise a-ti avut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu