sâmbătă, 27 martie 2010

Am ajuns.


Am ajuns,ma simt acasa,tot ce am spus ca vreau de la tine si vreau sa-mi arati s-a intamplat. Buzele tale,parul tau,ochii tai ah cat as fi dat sa te vad mereu,si acum pot. Nu a fost greu,nopti nedormite, vise inghetate de singuratatea din camera mea si tu undeva departe chemandu-ma. In fiecare noapte erai mai aproape,te simti mai bine acum ca te alint din nou? Cate lucruri as face pentru tine,nimic nu m-a oprit pana acum. Azi noapte cu buzele tale mi-ai soptit lucruri frumoase,credeai ca nu aud? Eu nu dorm cand te simt aproape de mine. Si vreau sa-ti dovedesc multe,imi promiti ca nu o sa fiu doar un trofeu de vacanta care vine si pleaca si vine din nou? Aseara,am umplut camera cu fum,sentimente si placere. Ai simtit? Sentimentele fata de tine au crescut,s-au inmultit si au ramas acolo sa impunga iesirea afara din mine. Nu te mai uita la mine,ma faci sa plang. Te iubesc,acum ma crezi?
Nu mai am ce sa fac sa-ti ofer incredere,acum tu stii defapt cat ai insemnat. Totul era atat de ciudat la inceput,totul era greu. Acum te simti langa mine mai bine ca niciodata,sa te cred? Tu nu minti. Te iubesc,nu vrei sa pleci nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu