miercuri, 24 martie 2010

Timp.



Uite cum a trecut timpul,uite cat mai e pana iti vad iar zambetul,iti simt buzele si te aud cand vorbesti cu mine. Nu cred ca m-ar putea opri ceva acum sa vin sa te vad. A fost greu sa astept,sa ma gandesc la tine si sa ma imaginez langa tine si tu sa nu fii. A fost greu sa traiesc fara tine langa mine si uite cat de putin mai avem de mers. Azi e o zi ciudata iar,vreau sa beau bere,vreau sa ies in lume. Iar e cald. De ce trebuie sa pun mereu intrebari? Uite cum alearga lumina la mine in camera si ma incalzeste dar eu nu o vreau pe ea si tu nu te-ai trezit. AH! Cat sa mai astept pentru tine? Uite! Te-am visat aseara? Ma crezi? Ce zici,fugim din locul asta si traim doar noi doi? "Te iubesc". Te-am auzit,te-am sarutat si ti-am raspuns. Acum ma crezi? "Da" E etern? Timpul ne sta in cale,stai! Nu mai merge,nu mai urma cursul tau! Inchide ochii,sunt acolo si doar o zi mai asteptam acum. Cat de greu a fost pana acum,ai incredere in viitorul nostru barbat cu suflet de copil? "Da"
Uite,soarele intra in nori si eu stau inca sa te astept pe tine. Cat de mult mai am de stat? Si maine,pe caldura,soare si emotii am sa merg doar pentru tine. Nu ma crezi? O sa ma astepti? Stiu ca da,stiu ca nu ai sa pleci,stiu ca vrei sa ma vezi,dar pentru cat timp? Hai raspunde cel ce mi-a dat tot ce avea.
Ah fumez din nou o tigara,ma uit afara,nimic nu mai e la fel,prietenii,vremea,timpul. Se scurge totul pe langa noi si ce o sa facem ca sa oprim asta acum? Nimic? Eu nu asta am crezut. Hai sa fumam impreuna,sa umplem camera cu fum,sa ne incalzim si sa ne ascundem apoi dupa un colt de pagina. Uite,intra tu primul.
E prea mult timp de asteptat,orele trec greu,nu pot sa dorm si vreau sa te vad.
Hai,tu! Vino sa ma iei mai repede de aici! Pentru ca te iubesc. Vrei sa-ti dovedesc? Nu pot acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu