sâmbătă, 20 martie 2010

Trecut


Am urcat si am coborat zilnic, si am creea demult un zid in jurul nostru dar asta nu ne-a oprit. Am lasat trecutul in urma si ne-am vazut de drumul nostru si nu ne-am pierdut increderea. Ce-ar fi sa nu mai pleci? Acum cand mai e putin timp pana sa te simt din nou langa mine ma sperie gandul ca ceva ne poate rupe in ultimul moment.

Timpul a trecut si zilele pline de nervi,fum de tigara,lacrimi au trecut pe langa mine, ai putut sa uiti totul doar pentru mine. Si te iubesc.
Acum asculta cum ploua,asculta cum iti vorbesc in fiecare zi, uita-te la mine cum te visez si nu ma intreba cat de mult te iubesc. Am visat o data o poveste de dragoste, nu stiu de ce mi-era frica de viitor, nu am avut incredere in nimeni pana la tine dar ceva m-a atras de la bun inceput. Cel mai mult am crezut in vorbele tale de la bun inceput, esti primul baiat care nu a mintit doar de dragul de a avea ceva de facut, ai tinut la vorbele tale pana in momentul cand ne-am vazut si asta am facut si eu si am mers pe incredere, te rog nu te intoarce inapoi si nu ma lasa in ploaie.

Un comentariu: