duminică, 21 martie 2010

Dorinta


O camera plina de fum si caldura,transpiratie,haine aruncate,atingeri delicate si noi. Nu am putut sa exprim totul mai corect de atat, imi aduc aminte cand eram pierduta pe drumuri nelocuite si te-am gasit pe tine si ma asteptai undeva intr-un colt al paginii. Am venit la tine,te-am vrut mai mult decat orice. Am ramas cu tine pe scena aruncata deasupra patului meu pe intuneric.
Atingerea ta facea ca totul sa prinda viata,buzele tale ma faceau sa tip,parul tau se incolocea in jurul bustului meu si tu nu scoteai nici un cuvant.
Am savurat,am vrut sa nu se termine si am cerut mai mult dupa. Asa te-am vrut si mi-ai lasat un gust dulce pe buze,ai spus ca ma vei saruta ca sa nu-ti uit gustul si te-am ascultat.
Acum stateam si savuram momentele de placere,pasiune,caldura si dorinta pe care tu mi le-ai oferit si asteptam sa se repete. Ce zici sa vi din nou pe scena mea sa ne umplem de dorinta,sa lasam fumul sa fuga din calea noastra si sa-ti simt buzele lipindu-se de ale mele in timp ce ne pierdem rasuflarea?

2 comentarii: