luni, 22 martie 2010

Aiurea


Totul e atat de aiurea azi. De ce e asa cald,de ce nu am tigari,de ce timpul trece greu,de ceeeee? Nu stau sa-mi raspund pentru ca nu ar avea rost. Opresc o bucata de foaie ca sa-ti scriu tie numele si nu te sterg. Ah cat de mult astept ziua aceea. Soare,caldura si tu asteptandu-ma ascuns dupa un colt de foaie,iar eu iti cant. Muzica ne inconjoara cu soapte si ma intrebi "Tu de ce taci?" Nu ti-am raspuns,te-am sarutat,te-am ademenit langa mine ca sa nu mai ai pe unde fugi.
Incompententa si aiurea m-am pierdut putin de generic,pt ca nu il vad venind? De ce? Pentru ca nu o sa se termine. Nu am cum sa te mint,privirea ta ma desprinde de realitate,nu te mai uita la mine,ma pierd.Vrei sa tac? "Ti-am zis vreodata cate lucruri vad in ochii tai?" Si vreau sa-ti spun ca tremur cand inchid ochii,frigul ma inconjoara,te vad pe tine,stai in fata mea,ma atingi,eu tremur. "Ti-e frig?" "Nu" "Te iubesc" De ce as vrea mai mult de la tine? Uita-te la mine,ce zici? Te iubesc,te vreau,te simt,te admir! Mi-au ramas urme pe piele de la buzele tale,dar de ce te-ai oprit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu