sâmbătă, 20 martie 2010

Ghost of a Rose...

Cautam mereu raspunsuri in alte locuri,gresim mereu si suntem iertati.. dar hai sa ne pierdem pentru cateva ore undeva departe de noi,lucruri frumoase,dragoste,soare si tu.


Am cautat prin playlist-urile mele lungi si am pierdut ore intregi uitandu-ma pe pereti si ascultandu-te pe tine vorbind si am ajuns sa gasesc o melodie, care nu m-a putut calma mai bine decat muzica zilnica dar mi-a dat un zambet ciudat pierdut in coltul gurii mele si m-a facut sa uit de timpul care trece mult prea greu si tu fiind departe de mine.
Dar ma intreb cum imi vei vorbi cand ma vei vedea,cum ma vei saruta sau atinge? Ce-ar fi sa-mi lasi si tu un trandafir alb,plin de viata,cu atingerea ta pe el care sa-mi calmeze dorul.



Dar.. te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu