duminică, 30 mai 2010

Iubesc zambet inocent


Te-am rugat sa intelegi ca ma ridic,te-am rugat sa ma crezi. Nu am vrut sa iti arat o parte din mine,am vrut sa te feresc de ce ti-ar putea face rau. Si acum ce pot sa spun? Am un drum nou si o alta viata si nu pot sa vreau mai mult de atat. Si am zis ca nu mai iubesc,nimic nu m-a putut opri. si ghici ce? Te iubesc. Nu iubesc ce-a fost,trecut,iubesc din nou,iubesc acum. Si uite cum eu nu cad,cum totul se leaga. Hah cat de mult as vrea sa te vad. Nu pot sa stau aici,nu pot sa astept. Vreau sa plec. Visez,te sarut. Ah de ce ma trezesti? Nu vreau sa plec. Oare meriti? "Te iubesc" raspunzi,din nou visez? Nu cred ca esti aici.
"Te iubesc" iti zic. Tu ma crezi. Aud vorbe,sunt placute,vreau mai mult. Ceva te-a oprit din vorbit,hai te rog continua. Tu vorbesti,ah picioarele-mi tremura,nu te opri. "Te iubesc" se aude din nou ca un ecou in capul meu si deja ma topesc,inima-mi bate, lacrimile se sterg demult uitate. Au trecut momente,sentimente. Corpul imi tremura, buzele ingheata, pupilele se dilata si eu ma topesc incet cu fiecare cuvant care mi-l spui. Cat am asteptat,cate luni am vrut sa-ti spun.. "te iubesc". Doua cuvinte,le-am dat drumul in jurul tau,te-ai uitat la ele,le-ai acceptat si mi-ai raspuns. Nu m-ai respins,ai vrut sa fiu in acel moment langa tine,s-a simtit din vorbele tale. Si vreau sa te vad,vreau sa te simt,vreau sa iti soptesc ca te iubesc, inauntrul meu sa tip! Ah inima-mi bate,unde esti tu? Ah buzele-mi tremura,vino. A fost timp,timp in care te-am vrut,timp in care am gresit. E tarziu,nu dorm. De ce? Nu pot. Inchid ochii si te vad. "Te iubesc" imi spui inainte sa adorm si ochii mei se inchid,iti raspund inainte sa adorm. Te visez,a doua zi te vreau din nou. "TE IUBESC!" ah vino tu! Copil tembel! "TE IUBESC!" si imi zici ca sunt nebuna,eu iti zic din nou ca te iubesc. Din nou imi raspunzi. TE VREAU! uite cat timp mai am de asteptat,te rog asteapta-ma. Vrau sa fiu unde vrei tu sa fiu. "Te iubesc",melodia se opreste,incepe alta si ghici ce? Tu nu o sa pleci de langa mine,de ce? "Te iubesc"

2 comentarii:

  1. nu stiu unde duc cuvintele astea ale tale..dar sa sti ca , cand iubesti nu scri trist..iar blogul tau nu e negru... e important sa fi tu fericita...nu conteaza sin ce motiv...te-ai ridicat.....ma bucur din tot sufletul pentru tine..si poate nu ma crezi dar ma bucur ...

    si eu te iubesc :P:P:P:P :)

    RăspundețiȘtergere
  2. haha te iubesc mai mada :* stiu ca nu e trist sau negru,da mam ridicat xD

    RăspundețiȘtergere