luni, 7 iunie 2010

Sters.

Am o alta poveste
Ce m-a facut pe mine atat de speciala?
Un fir de par se pierde in intuneric
Nu-l pot gasi.

Ceva nou apare,
E ca un intreg,e adevarat
Tu esti cel ce m-a tradat
De ce astepti iertare?

Un vaiet subtire imi acopera urechile
Si un urlet infinit imi intra pe sub piele,
Ma roade,ma devoreaza
Si tot nu vreau iertare.

Nu vreau sa ma las inconjurata de voi,
Un trecut mai mult decat uitat.
Un intreg suflet devorat
De aceeasi poveste inutila.

Iubirea se ascunde,
Iubirea tradeaza,
Iubirea completeaza un suflet
Si pleaca...

O pata de culoare
Nu am mai vazut-o niciodata,
Se apropie,ma mangaie si pleaca
Am vrut sa am rabdare.

Iubesc,e frumos
Pana totul se pierde si spatiul din nou se dilata
Ramane un suflet,nu doua,nu toate
Si un trecut dureros.

Si am pus o singura intrebare.
Ce te face pe tine atat de special?
Nu am primit raspuns dar am sperat,
Continua asteptare...
Legata de uitare,
Funia tristetii demult nu ma leaga.
Te-am lasat uitarii

Iubesc si nu-mi pasa.

Mady.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu