duminică, 23 mai 2010

Amintirile unui Suflet

O inima care se rupe la prima atingere durereorasa este o inima slaba. Din pacate eu am o inima slaba,m-am lasat in voia unor persoane care nu mi-au vrut binele si inima s-a rupt,a cazut,nu mai pot sa o ridic. Cand intorc spatele voi tu te uiti la inima mea,razi si o lasi acolo. Intorc spatele si plang,era o poveste.. O fata. Il iubea foarte mult,a vrut sa-i arate asta fara sa stie ca e adevarat si ce nu. A orbit de dragoste,nu vedea ce e in jurul ei.
Era un pian in fata usii lor,ii placea sa cante in fiecare dimineata,lumina batea pe geam,iubitul se trezea si muzica ii umplea inima de fercire. Dar de ce a trebuit sa fie o minciuna? Au vrut cerul si pamantul,au jurat iubire si au fost impreuna.
Cerul s-a intunecat,atat de usor pe cat a inceput o poveste de dragoste s-a si terminat,lacrimile cadeau pe strada,ploua,ea tipa in genunchi si nu se putea oprii. Inima i sa rupt din piept,a cazut. S-a prabusit durere peste viata lor asa cum s-a prabusit peste a mea.
A incercat sa-l ia inapoi,cand il vedea nu mai avea puterea sa-i vorbeasca,era obosita si plangea. Baiatul a rupt din ea tot ce i-a dat si chiar mai mult,a lasat-o in frig,a lasat-o goala.
Fata a murit. Si pentru ce? Un suflet nu si-a gasit linistea si un inima s-a injunghiat. El nu a pierdut nimic atunci,ea si-a pierdut viata.

Acum eu de ce nu ma ridic? Stau intr-un colt si imi aduc aminte,de ce nu uit? Uitat-te la mine cum plang,opreste-ma! Nu. Ma lasi aici,tip,plang,cad. Nu vreau sa ma ridic,mi-e bine jos. Ridicandu-ma stiu ca te voi vedea din nou,mi-e frica sa-ti vad zambetul,mi-e frica sa te vad langa mine si sa nu ma mai recunosti. De ce m-ai lasat?

Si acum ma uit la cer plangand,intreb de ce am ajuns aici. Ma imbrac ies pe usa si nu stiu unde ma duc,daca nu o sa fii acolo sa ma iei inapoi poate nu o sa ma intorc.
Doar eu stiu acum ce simt,doar tu nu ma crezi. Am ramas cu 1000 de gaduri dar nici o inima de oferit,m-ai invatat sa iubesc,cand ai plecat mi-ai luat darul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu