joi, 6 mai 2010

Caracterizarea sufletului unui om pierdut

Nu e ca si cum nu as fi vrut sa arat mai mult,si am vrut sa creez un loc doar pentru noi doi,multe persoane m-au judecat pe mine si au judecat tot ce eu am vrut sa exprim in fata lor si acum nu regret. Ai jurat ca niciodata nu imi vei lasa cioburile in drum,le-ai lasat,le-ai faramat. Am jurat ca iert tot,m-ai impins in spate si nu m-am putut opri. Ce sa intamplat cu sfarsitul meu? Pustiu. Intunecat. Amanat. Singur. Am petrecut timpul in interiorul meu pentru a ma putea completa pe mine. Erau vorbe care marcau sentimente,absenta unui moment din viata noastra a marcat mai mult decat am fi vrut sa aratam,nu mi-ai dat incredere in schimb mi-ai dat amagire,nu mi-ai dat libertate in schimb mi-ai dat cutremurare,nu ai vrut sa asculti ce tipam,eram un ciob,nu puteam sa-ti arat nimic mai mult.
Apoi m-am intors inapoi,am ales celalt drum si am vrut sa uit de tine,am vrut sa uit si poate viitorul nu ma va distruge. Ai spus ca ma uiti,credeai ca nu stiu? Ai spus ca vrei sa-mi vezi capul,credeai ca nu aud?
Am mers mai mult decat pana acum,desi nu am ajuns unde am vrut am putut sa fac mai mult decat atunci,ti-am jurat multe,tu m-ai facut sa incalc.
Un fir de par de-al tau sta rupt in palma mea,il arunc,de ce nu pleci? Camera e plina de tine,doar nu crezi ca tu inca poti fi aici? In fata mea e o silueta uitata si care dispare,pozele se sterg pe rand,cuvinte dispar,vorbele si soaptele se uita. Acum ca m-ai respins,m-ai uitat,m-ai vrut departe,ce o sa faci?
Ai crezut tot ce mi-ai spus,dar eu nici acum nu te pot crede,te-am evitat pentru ca imi faci rau,vocea ta,atingerea ta,imi face rau. Te rog nu imi face mai mult rau,nu m-ai crezut pe mine si ai crezut lumea din jurul tau,ai vrut sa te minti pe tine a e asa si ai gresit,acum ce o sa faci? M-ai lasat sa plec,nu ma astepti inapoi,eu nu vreau sa vars lacrimi pentru un suflet pierdut,regaseste-te! Eu plec,te las cu o amintire,ultmul sarut,un suspin si o amagire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu