vineri, 3 decembrie 2010

Romanta iubirilor in noapte


E noapte,e cald
Curg lacrimi din ochi de smarald
Doua inimi se vegheaza,
Cu fiecare moment,pulseaza.
Tot mai tare,
Astept cuvinte vulgare,
Perverse,diverse
Sa-mi mangaie auzul
Dintre sunetele difuze,
Ce se pierd cu mine-n versuri -
Iti aud vocea,ma deprima
Tonul tau,imi spui ca pleci,
Ma alina,
Ma indeamna
Te rog sa-ntelegi
Sa ne iubim doar in noapte
Nu-i corect.
Orice atingere,sarut,puls
E defect.
Corupt -
Nu simt durerea
Ce aluneca pe buzele tale
Pure,umile,se rup
Pe petale.
De minciuni aruncate-n noapte
Atat de multe soapte...
Spuse fara rost,
Iubesc,nu cred,iar ma astepti?
De ce nu vrei sa pleci?
Si stai -
In coltul meu de rai,
Pleaca,
Suflet depravat.
Inconstient,sodomizat
Aruncat,
Te urasc.
Pe chipul meu citesti iubire
Eu,despartire -
Te-amagesc cu vorbe dulci,
Cuvinte lungi,
Iubire -
Dezamagire.
Leagan de minciuni.
Ne umple de dezvaluiri si minuni.
Iubire,sentiment
Cuvant prudent
Spus incet...
Intr-un moment indiscret.
Sa-ti marturisesc din sinea mea,
Ca nu te mai iubesc
Si dispretuiesc
Tot ce tu mi-ai aratat.
Eu am plecat -
In lumea mea,
Curg lacrimi in sufletul meu.
Dar m-am lasat purtata
De vanturi si de tine -
Vreau sa-ti uit numele.
Sa ma las furata
De vorbele tale.
Uitate - sa-ti sterg buzele,
De pe pielea mea si atingerile care
Iti sterg vorbele.
Prefer dementa mea vulgara,
Cum imi macina dorintele
Te sterg din mintea mea.
Depravarea,
Singuratatea -
Indemnarea si iubirea.
Minciuna si regretul meu
Imi gadila urechea,
Se sterge pasiunea.
Din numele tau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu