marți, 21 decembrie 2010

Fantezie


Tot mergand in drum spre tine,
Cuvinte seci imi leagana mintea.
Glasuri ascunse,reci,divine
Sparg tacerea.

E alb in jurul meu
Mi-e frig.
Si vreau s-ajung in fata ta
Sa tin zapada-n pumnul meu
Si sa-ti mangai privirea.

O,tu,iubit din paradis,
De ce imi tot apari in vis?
Stii ca mi-e greu sa-ti mai uit chipul?
Stii cat de greu trece timpul?

Sunt un adolescent frustrat
Inchis in corp de om.
Tip,plang,alunec dar nu cad...
Din bratele unui mare domn.

Imi spui sa vrei sa pleci,te muti
Dar vezi pe chipul meu in lacrimi
Ca-ti va fi greu sa ma uiti -
Adult isteric,pus in gratii!
De lemn,
Esti demn..?

Mi-e greu sa dorm,si cat as vrea ...
Drumul e lung iar eu -
Ma sufoc in nea.
Iar pe traseu
Ochii ma dor
Si simt ca mor ...

M-astepti in frig si in ninsoare
Iubirea mea,simti cum te doare?
Cum inima ti-am smuls din piept
In felul meu defect,te-am corupt
Si-asteapta alinare.

Chipul tau greu de uitat ...
Mult prea usor de venerat ...
Imi ucide gandirea,
Imi aduce disperarea.

Dar tot te chem in noapte,
Zeule,Iubesc,in soapte.

3 comentarii: