luni, 22 august 2011

Vama Veche


Erai acolo tu,
Si marea ne vedea.
Si cerul ne acoperea
Si n-am stiu sa-ti spun.

Ca-n timp ce tu ma atingeai
Si timpul s-a oprit
Vroiam sa-ti zic ca te iubesc
Dar calm si simplu,m-am ferit.

Esti simplu,dulce si perfect
Esti fericit si esti trimis din stele
Esti pur si cald si efemer.
Esti lumina din noptile mele.

Nu stiu cum sa te-aduc aici
Mi-e greu si esti departe
Vreau sa ma suni acum sa-mi zici
Ca ma iubesti,in soapte...

Incet sa simt cum ma opresc
Si sa incerc sa iti raspund.
Dar sincer nu pot sa vorbesc -
Nu am nimic sa-ti spun.

Dar vreau sa-ti zic ca te ador
cat de mult ma patrunzi
Iubitul meu,cu tine zbor.
Coboram in apa,iesim uzi...

Si ne iubim pe nisipul rece
Asa cum ne-a fost scris
Ne iubim si timpul trece
Noi nu-l simtim,

Lacrimi curg,amare si reci
Nimic nu ma-ncalzeste.
Oh,cat te vreau,vino,si sa nu pleci...
Te iubesc,te rog,raspunde-mi.
Indrazneste.

2 comentarii: