joi, 4 august 2011

Iubire

Iubire -
Cuvant simplu si fidel
De ce nu-mi iesi din minte?
E vina mea ca te-am chemat?
E vina mea ca si el simte?

Albastru-nchis din ochii tai,
Culori pure si delicate -
Nu-mi ies din minte-acum.
Si dor -
Imi este de-ale tale soapte.

Iubire -
Sentiment dureros
Ce tu mi-l bagi in suflet
As vrea sa vad cum tu,de jos
M-ataci
Si-n ochii tai inchisi,sa vad lacrimi.

Lacrimi dulci -
Ai spus ca ai.
Pentru ca sufletul ti-e cald
Lacrimi seci,lacrimi albastre -
Te sarut -
Cat imi esti de drag.

Dat stiu ca repede vei pleca
Nimic nu sta legat de mine
Nici tu,un inger deghizat.
Nu ma vrei doar pe mine...

Si-n timp ce eu aud ca tu saruti alte buze,
Si atingi alta fata...
M-opresc -
Incerc sa te anunt...
Ca tot ce-a fost frumos intre noi
S-adus -
Si te urasc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu