marți, 30 august 2011

A ta



Imi aduc aminte si acum de prima noapte petrecuta impreuna,primul sarut dulce. Cat esti de perfect,imi vine sa plang doar pentru ca stiu ca esti departe. Mi-e frica de distanta dintre noi,mi frica de ce se intampla. Vreau sa cred ca sentimentele tale nu se vor schimba niciodata,te visez in fiecare noapte. te-am vazut putin si m-ai schimbat...

Te rog vino aici,si ia-ma,vreau sa fiu a ta! Stiu ca ma vrei. De ce nu-mi zici? Mereu. Zilnic. Nu ma lasa sa uit.

Am poze cu tine sa ma calmeze,ma uit la ele zi de zi. De ce nu pot vorbi cu tine acum?

Vreau acum sa-ti aud vocea,sa te-ntreb daca ma iubesti. Si tu,copil perfect,sa ma certi ca te intreb si-mi zici sa tac. Pentru ca tu ma vei iubi mereu...

Povestea mea asa va fi,noi doi nu ne vom pierde,si-n fiecare an,vom fi din nou pe plaja-n Vama Veche. Ne vom iubi ca la-nceput ca sentimentele sa nu se piarda iar tu sa nu uiti niciodata...cine sunt.

Dar cand timpul trece greu si nu te pot atinge,nu pot adormi acolo,cu tine langa mine,mi-e greu sa ma gandesc la altceva. Te vreau aici,vreau sa fi cu mine...si ti-e prea frica sa ma ai,te simt, nu vrei sa fi ranit,de ce nu vrei sa intelegi? Ca te iubesc! Te iubeesc! Esti totul pentru mine,esti sincer,calm,dulce si bland. Esti animal,puternic,rau si bun. Atat de greu imi e pe langa tine in picioare sa ma tin,in fata ta ma pierd si-ncep sa tremur. Ma-nebunesti,ma domini,ma seduci,de fiecare data cand te vad...

Asa ca te rog,iubire,nu pleca si nu uita cine sunt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu