sâmbătă, 27 august 2011


I hurt when you hurt. Why can't you see?

Ma trezesc si dimineata imi zambeste,stiu ca tu ma astepti acolo,undeva si desi nu te pot vedea si nu iti pot spune nimic,tot acolo stai si ma astepti. Ma sufoc doar pt ca nu te mai pot simti aici, ma crezi proasta pentru ca iti spun toate astea fara sa ma opresc? As vrea sa iti trimit scrisori,sa le sarut,si pe ele sa scrie "Te iubesc,doar atat,nimic mai mult". Esti atat de divin si ma mangai pe suflet, ma speli de durere si imi ierti din pacate. Ai fost trimis aici sa ma iubesti pe mine,de ce nu vrei sa crezi ca eu nu plec? Am intrat in viata ta ca sa te fur,sa fi la meu,sa fugi cu mine,si acolo sa ramai. Te rog iubeste-ma asa cum nu ai iubit pe nimeni niciodata si fa-ma sa tremur de dorinta cand te simt aproape. Fura-ma din lumea mea,te rog. Te iubesc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu