duminică, 6 februarie 2011

Snuggle Muffin


Ce vis te-aduce aici?

Ce vrei din nou sa zici?

Ce gand iti tulbura mintea

Ce vis iti cutremura privirea?

Te-am facut sa stai cu mine?

Ca un animal fidel

Ca un cantec rebel

Te-am facut sa stai ... cu mine?

Eu te cred cand zici ca cerul nu te vrea

Sau cand crezi ca vantul bate impotriva ta

Vreau sa stii ca-n noaptea cea mai grea

Aici voi sta.

Nu cred ca pleci fiindca ti-e frica

Privirea ta nu vrea sa-mi zica

De ce cu fiecare pas

Te-arunci in fata si fara glas

Ma iei de mana,ma saruti

Ma duci in neguri,ma conduci

Sper locul nostru preferat

Spre locul meu.. adorat.

M-ai dus usor intr-o camera inchisa,m-ai pus pe spate si m-ai sarutat. In momentul acela am vrut sa ma opresc si nu stiam cum sa fac,dar nu am putut si te-am lasat sa arunci cuvinte peste mine,nu pot sa spun ca nu mi-a placut. Cat de mult as vrea sa pot sa te lipesc de un perete in plina strada,sa te sarut ca si cum lumea din jurul meu nu exista,sa te tin de mana in timp ce rad cu tine pt ca mereu ma faci sa rad. De ce ma faci mereu sa rad? De ce ma vrei pe mine? Ah,cate lucruri iti vei amintit dupa ce voi pleca. Te iubesc kid


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu