vineri, 25 februarie 2011

Ne iubeam ...


Cat am fost de agitata,
Si totusi cat am asteptat.
Cat te-am mintit,si totodata
Ai indurat.

"Ai fost prea rece" tu mi-ai zis
Ah,cat te-am ignorat.
Nu mi-a pasat,si nu ti-am spus
De ce am stat.

Si tu ai zis ca te deprim -
Ce pueril mi s-a parut -
Sa-mi spui ca simti,cu-n sunet fin...
Ai disparut.

Cat te-am iubit,acum eu vad,
Cat am sperat ca stai...
Si tot astept sa te revad
Acel sarut sa-mi dai.

Si te ating .. dar te desprinzi
Si pleci in iarna rece.
Ma lasi aici si ma cuprinzi
Cu nea ce sta sa plece.

Padurile-au inverzit...
Si te-ai intors la mine
Acum ma ai,iar te-am mintit...
Dar eu ma uit la tine.
Cum lacrimile-ti curg pe piept
Si mainile-ti sunt gheata
Nu pot decat sa mai astept
Sa-mi dai a doua sansa.

Cat ma iubesti,copile
Atat de mult,nu am crezut
Ca iti vei sterge lacrimile
Si calci peste trecut.
Daca te mint acum,mi-ai zis
Ma vei lasa in urma
Si tot ce-ai spus ...
Ar fi fost tot minciuna.

Ma uit la zidul dintre noi
Si vreau sa-l iau cu mine
Cand plec din iadul unde doi
Cladesc dezamagire.

Firav,astept sa te prezinti
Doar nu te poti abtine.
Vei veni si cat scrasnesti din dinti..
Gandeste-te la mine.

2 comentarii: