duminică, 17 octombrie 2010

What does love mean?

Momentul in care m-ai atins lumea s-a prabusit peste mine. Ce te face pe tine atat de perfect? Ochii,buzele,corpul,gandirea? Tu. Esti totul. Esti unicul si tot ce mai pot gandi acum. Am stat si am asteptat si caldura m-a curpins,nu era un plan,nu era de asteptat si tu ai venit,m-ai blocat,m-ai iubit,ma iubesti. Tremur,nu simt nimic,nu gandesc,nu vreau sa pleci.

Un singur cuvant ai spus si totul sa blocat,ma tineai de mana si lumea din jurul meu disparea. Ma sarutai si nu mai puteam auzi nimic,ma faci sa tremur. Ma faci sa iubesc si ma faci sa sper. Mi-e frica acum ca ce simt se va pierde in timp si ca tu vei pleca dar te cred ca nu pleci,te cred si mi-e frica. 

Am asteptat mult timp si de ce as fi ranita din nou?

"Te iubesc" am spus si usor te-a incercuit,ai zambit si mi-ai raspuns. M-am pierdut,ce puteam sa fac? Te-am sarutat,nu cred ca e real. Nu cred ca existi. Ma iubesti?

Vorbeai cu mine si-mi zambeai,nu am crezut. Esti perfect. Suntem perfecti. Dar vreau sa te vad acum,vreau sa te simt,vreau sa te sarut,vreau ca momentul in care te vad si esti langa mine sa se opreasca iar tu sa nu mai pleci niciodata. Imi promiti? "Te iubesc" si usa se inchide,si mintea se blocheaza,inima mea bate iar gandurile o iau razna. Vocea ta ma face sa tremur si te ascult atenta,stiu ce vrei sa-mi zici. Nu vreau sa plec de aici fara tine. Chipul tau ma inconjoara si un dor puternic ma loveste,mi-e frica sa nu cad. Stau si privesc in gol si tu ma ti in brate.

Ce te face pe tine atat de perfect?

9 comentarii:

  1. Tu esti motivul pentru care perfectiunea mea e posibila,perfectiunea nu ar fi posibila fara existenta ta..




    sunt doar o parte din nimic fara tine..
    devin totul numai cu tine..

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii cum e sa fii in love?, nu-I asa?
    Well, cam asa e si când esti racit: MEGA ENERVANT! :D

    Ce mai faci mady ?
    Hugs >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. >:D< bine ba. :)
    cum mai e prin Mures?:)

    RăspundețiȘtergere
  4. :) e frigggggggggg, brrrrr
    nimic nou :D

    RăspundețiȘtergere
  5. lol :D fain :P o sa vin prin mures cand am timp :P

    RăspundețiȘtergere
  6. te cazez la mine :) daca nu ai unde :P

    RăspundețiȘtergere
  7. apai e perfect :P si nu nam:)) decat daca eventual il convingeam pe Cuba haha :))

    RăspundețiȘtergere