vineri, 1 octombrie 2010

Si vreau sa plec

Ti-am zis de mult,asa va fi,nu ai crezut. Ai vrut sa ai dreptate. Mai bat un cui,mai sterg un rand,mai merg un pas.De ce sa iubesti? A iubi inseamna mai mult decat a spune cuiva ca-l iubesti,a incerca sa-i dovedesti asta si de multe ori sa nu reusesti,este mai mult decat un sarut destul de placut care se transforma mai tarziu in nimic. Eu nu pot sa spun ca am iubit si nu pot sa spun ca nu am iubit,sunt confuza. E greu sa astept ceva,e greu sa stiu cand o sa fiu singura din nou. Dar timpul pierdut cu toti pe care i-am urat mi-a deschis ochii si poate acum gandesc altfel. Poate e doar greu acum,poate totul se repara,poate nu...Eu ce sa cred? Aud o voce si-mi zice un lucru frumos,nu pot sa-l aud dar stiu ca-i pentru mine,nu pot sa-l retin dar stiu ca-i de la tine. Ma uit pe cer si totul se pierde,doar acum...fa un lucru frumos,uita de ce a fost si gandeste-te ca acum nu e asa si poate doar poate o sa uit si eu.

Odata am scris pe o foaie o dorinta,am pastrat-o 4 ani si acum i-am dat foc. Va urasc pe voi,ati mintit,mi-ati bagat fantezii in cap si acum e greu sa uit dar tot pleci.

Vreau sa o iau de la inceput,nu vreau sa pierd nimic,vreau sa plec,sa uit,sa tip,sa fie totul asa cum as fi vrut,vreau sa ma schim,vreau sa fug de aici.

Oras blestemat,ma ti aici si nu pot sa plec. Nu pot sa fug ah cat de greu imi e si ma gandesc ca astept si tot astept si mai am putin timp pana plec si uit si sterg si plang. Nu e greu sa plangi,gandeste-te prin ce treci,gandeste-te prin ce ai trecut.inchide ochii si asteapta sa te injunghie,atunci cazi,plangi,tipi si nu sti ce-i cu tine. 

Drumuri blestemate,cuvinte dureroase,ma zgarie usor si nu mai vreau sa le aud. Nu mai cred,fa-ma sa uit,fa-ma sa plec

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu