duminică, 31 octombrie 2010

Am fost in prezent

Era un vis,un cer,un drum,o lacrima. Era iubire,durere,gelozie,ura,incredere,dorinta,pasiune. Era totul si era nimic. Eram eu,tu si un perete. Era un pat,noi si un necunoscut. Era muzica si timpul s-a oprit atunci. Timpul s-a oprit in loc,nu te-as trada,nu te-as minti,nu as profita. Defapt nu ti-as face ra in nici un fel,te-as aprecia,te-as pastra,dar stiu ca vei pleca. Am crezut ca visez,era ireal,cand totul sa izbit de realitate si am picat din cer am realizat defapt cine suntem. Doua parti necunoscute,doua suflete pierdute, doua drumuri incurcisate. Ma doare si ma intreb tot eu am gresit? Tot eu am reusit sa te indepartez? 

Un sarut se termina prea repede acum,am uitat sa oprim timpul. Ce ironic. O atingere,cat am asteptat-o,dar de ce nu o simt la fel?

Te iubesc,am spus,spun din nou,te iubesc,auzi,zambesti. Cate lucruri imi spui cand ma privesti,vai cat de mult as vrea sa stiu ce vrei defapt,ma folosesti?
Ma lasi sa cred ca e real,ma faci sa cred ca totul o sa fie asa dar de ce tu esti diferit? Oare ea te-a schimbat? Oare ai uitat ca ma iubesti? Oare ai mintit? Simt tot,vad tot si cad in gol

Nu ma lasa sa plec,te-am rugat sa ma crezi,vreau sa ma iubesti si sa uiti de lumea din jurul tau. Spune-mi,simti ca ma iubesti? Simti ca vrei sa fi cu mine? Uiti cine sunt?
Sufletul urla in mine,te rog ajuta-ma sa plec de aici. Amintiri inghetate de timp,ma doare si nu-ti pasa. Te iubesc,ma auzi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu