duminică, 26 septembrie 2010

Simt

Tu ma vezi pe mine asa cum sunt si eu te vad pe tine diferit. Vreau sa cred tot ce am vazut dar stiu ca nu totul e perfect. Si imi pun intrebari simple si in acelasi timp fara rost,ma simt bine dar totusi ceva ascund,m-am oprit din privit o secunda si am inceput sa scriu,mintea mea se umple cu lucruri care nu pot sa le spun,cu un nume care nu pot sa-l strig si cel mai profund sentiment al meu nu pot sa-l dau afara. Eram intr-o rutina,o monotonie ingrozitoare si acum ca am scapat din ea ma simt mai libera. Desi stiu ca lucrurile se schimba o picatura de speranta ramane infipta in sufletul meu. Eram copil si nu stiam ce inseamna sa iubesti. "Te iubesc" spuneam,dupa un timp mi-am dat seama ca nu e ceea ce simt si m-am rupt din rutina. Si zilnic ma gandesc,eu am probleme. Am vicii,am dorinte si am visuri. Ce poti vedea tu in mine? Afara e frig,nu pot sa plec acum desi vreau. Vreau sa ies,sa privesc,sa zambesc,sa doresc si ceva ma opreste. De ce cred tot ce aud? "Te iubesc" - Nu. E usor sa spui te iubesc,poate pentru voi nu semnifica nimic,eu nu pot spune te iubesc fara sa simt,asa m-am rupt din recenta mea relatie,nu puteam sa mai spun "te iubesc",nu cred ca am simtit vreodata,am vrut sa ma mint ca te iubeam si atat de mult mi-am dorit sa nu te ranesc incat am inceput si eu sa cred ca te iubeam. Nu am facut-o niciodata. Ma simt bine,placut,ma intreb de ce? Nu am facut nimic special,si totusi simt ca totul e perfect...acum. Vreau sa citesc,nu pot,vreau sa cant,degetele-mi tremura. Ce pot sa fac? Astept. Astept sa vad ce urmeaza,ce va fi azi si ce va fi maine, astept sa vad daca va fi un maine. Traiesc in moment si momentul acesta nu-mi place, mai tarziu o sa simt altceva asa cum mai devreme simteam altceva si azi noapte la fel. Sentimentele mele se ravasesc dar stiu ce simt in fiecare moment al zilei. Acum simt putina singuratate,simt uitare,racoare si dorinta. De ce? Tu ce simti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu