miercuri, 22 septembrie 2010

E Noapte


Sunt in punctul in care nu pot fi atinsa,sunt in cercul meu de dorinte ce tu nu mi-l poti dezlega. Visez la cupluri,visez la dorinte si la o eternitate cu voi. Am facut un pas doar pentru a te cunoste,am plecat de acolo cu zambetul lucind in coltul gurii. M-ai atins si mintea mea a luat-o razna,nu am stiu ce sa-ti spun, nu am stiut ce sa cred. Nici acum nu cred. In jurul nostru timpul era oprit si cerul nu vedea altceva. Doi copii pierduti pe drum,am crezut ca glumesti. Tot aerul din jurul meu s-a inghetat,nu am putut sa respir,pentru 2 secunde un sarut parca nu se termina. Nu am vrut nimic mai mult. Mainile imi tremurau si buzele se miscau fara mine,cate lucruri am spus si cate le-am gandit. Vorbele tale inconjurau totul si mainile tale ma incalzeau. 

M-am decupat usor de sentiment,am vrut sa fie perfect. Inima bate din ce in ce mai tare si respiratia mea o ia razna.

Sunt in cercul meu de uitare,traiesc in tot ce am vrut sa am. Muzica trece prin mine cu un ac usor.

Intepata de adevar si de viitor am inghitit si am sperat,pentru cine sa mai sper? Pe cine sa mai cred? Momentele noastre se scurg si cat incerc sa le opresc,poate reusesc. Culorile dispar,chipul tau uimit ma priveste si sclipirea ta din ochi ma incalzeste,dar tot pleci.

Nu am vrut sa vad nimic mai mult,zambetul,atingerea s-au imprimat odata cu buzele tale de mine.

Te astept,vreau sa vad,cat de mult pot ciopli din cuvintele tale si cate greseli pot sa fac. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu