joi, 23 septembrie 2010

Melancolie


"Even more in love with me you'd fall"

Ce semnificatie ai tu acum copil rebel? Te pierzi pe primul val si totusi din ochii mei nu cazi. Imi surade o idee,pacat,nu pot s-o spun. Ce-ar fi sa nu mai pleci? 

Mergand inainte ma intorc sa vad tot greul si raul pe care tu mi lai facut,si nu-mi pare rau ca te-am lasat si nu-mi pare rau ca acum totul e nou. Ce frica imi este si nu ma pot controla,opreste-ma,stiu ca din nou voi ceda. Dar tot ce-a fost demult acum usor dispare,odata cu tine,odata cu noi si cu tot cerul in spatele nostru.

Nu pot sa spun ca-mi aduci zilnic zambetul pe buze,ca ma faci mereu sa uit de tot ce eu urasc. Vad o lume noua in tine si nu mi-e frica sa te cunosc. Dar pot sa spun ca ma faci sa-mi pierd capul,ma faci sa uit cine sunt si dupa ce plec ma faci sa revin din nou pe pamant. Imi place sa visez,am picat din cer,dar am picat destul de bine,am trecut peste tot trecutul meu si pentru prima data simt ca se merita. Dar telefonul suna,nu vreau sa raspund,stiu cine esti si stiu ce vrei,ce-ar fi sa te opresti? Nu e tarziu sa ma cauti dar e prea tarziu pentru noi. 

Revin din nou cu picioarele pe pamant doar ca sa-mi dau seama ca astept sa visez iar,orele trec si ideile se pierd in capul meu. Ma uit la mancarea din fata mea,de ce nu pot sa fac nimic? Ma simt rau si in acelasi timp ma simt bine. Ma simt pierduta acum,stiu ca in scurt timp o sa fiu bine. Si simt toate visele mele luand viata in tine. Ma crezi? Te intreb si oricum o sa spun ceva aiurea.

Pierd timpul si incet astept sa ies din melancolia ciudata care m-a atacat acum. Oare am timp?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu