duminică, 21 februarie 2010

Indepartare


De cele mai multe ori am stat si am asteptat singuratatea sau momentul zilei cand pot fi doar eu cu mine,ganduri,fum de tigara pierdut in jurul meu si tot ce aveam nevoie atunci era pianul cantand in surdina. Totul se pierdea oricum usor si repede atunci cand cineva ma rupea de momentul meu melancolic si direct in realitate. Acum de cele mai multe ori fug de persoane care imi rapesc singuratatea sau care nu ma lasa sa-mi exprim creativitatea prin modurile mele. Ce am observat de foarte putin timp e ca lumea din jurul meu incearca sa ma controleze,persoane care imi erau aproape s-au indepartat pe zi ce trece,si pentru ce le-am mai dat voie in viata mea?Am asteptat sa vad care imi vor cere cu disperare din nou atentia,dezamagita fiind de faptul ca nu aveau nevoie de mine. Mi-au spus ca am plecat,i-am lasat eu pe ei singuri,in ochii lor nu imi castigasem inca libertatea si acum tot eu sunt cea care le-o da. Astept sa vad daca in felul lor imi vor creea din nou aceeasi sceneta de la inceput si daca din nou eu sunt actorul principal...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu