marți, 25 iunie 2013

Cuvinte Simple

Am venit aici ca sa iti spun ca te iubesc,am crezut ca ajunge,ca intelegi,undeva pe drum am pierdut ceva. Acum nu stim unde sa ne intoarcem sa o gasim. Ceva ma roade in minte mea,mananca imaginea ta incet si o schimba cu ceva rau si vreau sa o opresc asa cum e si cum te credeam. Vrei sa ma ajuti? Te-am intrebat de atatea ori daca imi poti oferi ce vreau,de fiecare data zambesti si imi spui ca nu pleci si ajungi sa imi intorci spatele si sa iti calci pe cuvant. Te intrebi apoi de ce imi este frica.
in fiecare zi ploua de parca ceva ar vrea sa ne faca rau si nu pot sa opresc asta,mi-e frig si tu esti plecat,spune-mi cum pot eu sa ma controlez cand te ador atat de mult incat nu pot vedea peste perfectiunea care mi-am bagat-o in cap din prima clipa in care te-am sarutat si spune-mi cum pot sa opresc frica atunci cand te vad indepartandu-te de mine si ajung sa plang crezand ca esti cu altcineva. E aiurea,gandesc prostii,de ce ai vrea sa imi faci rau oricum? Nu am de ce sa o iau asa razna si totusi o fac pentru ca oricat de mult ti-as repeta acemasi lucru tu inca nu ai inteles defapt ce simt eu pentru tine. E ca si cum imi pica cerul in cap de fiecare data cand iti spun ca te iubesc si vad in ochii tai o sclipire dar nu e cea pe care o vreau,nu intelegi ce spun prin "te iubesc" tu crezi ca e doar un sentiment,in principiu ce simti si tu,dar nu e la fel. Pentru mine inseamna tot,inseamna ca esti special,intelegator si frumos,cald,dulce,perfect,pur si simplu o persoana extraordinara si cu o personalitate incredibila,pentru tine ce inseamna?
In fiecare dimineata ma trezesc cu ganduri rele,poate e casa,poate e familia sau faptul ca nu avem pe nimeni aici,spune-mi te rog,ce ma tine asa de speriata si inchisa in mine aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu