sâmbătă, 7 iulie 2012

Minte moarta

Lumina - la capatul meu de drum,lumina ce tu mi-ai lasat. Aluneca in fata mea de parca ar vrea sa ma duc undeva.
Vrea sa imi spuna ca poate locul meu nu a fost de la bun inceput aici, Sunt atat de fraiera,alergand dupa aceeasi poveste de dragoste si intorcundu-ma in fecare seara in acelasi loc blestemat. Asculta,tu mai tii minte aventura noastra?
Povestea noastra ce pana de curand m-a lasat rece. Cand nimic nu ma oprea sa te iubesc,si totusi,mi-era greu si n-o faceam.
Timpul trece repede pe langa mine,dimneata a venit,lumina bate grav in fata mea si tu nu ma lasi sa dorm. Ma chemi. Imi ceri sa te sarut pentru ultima oara,mi-e greu sa te refuz,ma apropii de buzele tale si te intorci si pleci. A doua zi o luam de la capat. Ma amagesti cu vise,ma fac sa te cred,imi spui sa am grija de mine,ti-e frica,nu vrei sa ma pierzi si totusi cand iti cer sa ma alinti nu sunt nimic mai mult decat "Mady". Si-n camera noastra intra caldura de-afara,nu ma lasa sa dorm,peste patul nostru loveste lumina,nu pot sa plec acum,iti cer sa ma mai tii,imi spui ca trebuie sa plec. A doua zi,aceeasi poveste,acelasi sfarsit.
Si intrii tu copil peste mine,ma ravasesti din nou,imi pui pana prin par,imi pierd mintile,tu imi dai tot ce-mi doresc si nu imi ceri nimic in schimb,tu nu vrei sa te iubesc,nu vrei sa vin la tine sa iti fac pe plac,nu vrei sa ma amagesti si sa imi spui sa plec. Tu doar ma vrei pe mine.
 Vreau ca povestea mea sa se termine,vreau sa plec de aici,vreau o lume noua,un suflet nou... Voi oameni rai,imi rupeti cate o bucata din suflet in fiecare zi si va jucati,imi radeti in fata si aruncati cu pietre.
Tu,baiat, de ce nu pleci cu mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu