miercuri, 13 februarie 2013

Te-ai gandit de ce lumea cauta putere in oameni si intelegere si profita de ei ? E din cauza placerilor si nevoiilor,sunt de diferite feluri,fiecare prin ce se simte eu ma vad prin cel psihologic de imi umple eu-l, eu-l pe care il au toti dar diferit, eu ma alimentez de exemplu prin cel psihologic prin intelegerea firei umane in parte, sunt adaptabil ceva care este dupa mine nevoie in lantul dezvoltarii, ca o idee e si selectia naturala, inainte mintea si forta era necesara doar ca unii au reusit in ultima vreme doar cu o extrema, eu cred ca folosesc cea psihologica pentru a ma face mai intelept si sa nu ma indepartez de adevar,sa stiu ce e bine,ca prin rau am trecut si m-am saturat si vreau bine si asta necesita cunostere,intelegere,pe care o pot capata din lumea incojuratoare.

http://www.facebook.com/blezzXD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu