luni, 13 august 2012

Mi-am luat zborul

Esti mai puternic decat lumina care-mi bate dimineata-n geam,
Si mai scump decat tot ce am.
Ochii tai sclipesc mai tare decat cerul
Si saruturile tale imi pateaza amurgul.

Nimic din ce mi s-a spus nu conteaza
Cand tu zambesti langa mine.
Si ce zambet dulce ai! -
Te vad,te iau de mana,mi-e cald cand sunt cu tine.
Si vrei sa ma alinti
Nu poti -
Niciodata nu ti-am spus
Cuvintele tale ma inmoaie si pica cerul pe mine.

Nu am avut curaj sa-ti spun nimic
Si totusi nu regret.
Ca nu ma auzi cand spun ca te iubesc
Ca fara tine ametesc.

Copile ce ai facut?
M-ai ametit -
M-ai adunat din camera mea rece
Si m-ai condus afara
De frica am sarit,
Dar nu ti-am spus sa pleci.
Te-am adus in lumea mea
Te-am intrebat de ce nu intelegi
Ca pentru mine
Ploua cand zambesc.
Ca-s fericita cand sunt cu tine,
Si atunci candsunt departe -
Orbesc.

Am luat cu mine-n mare
O lacrima rece.
Am amestecat-o cu sare
Si am uitat de ea.

Iubire,timpul a trecut,
Cand pentru mine vorbele contau
Si-atingerile ma ardeau.
Nisipul s-a dus si nu stiu ce-ai facut
Dar ai ramas cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu