miercuri, 2 noiembrie 2011

Today's our anniversary


Te-am asteptat atat de mult sa te intorci la mine incat imi vine sa tip cand totul merge prost. De ce te porti cu mine asa? Crezi ca eu vreau sa ma enervez constant si sa ne tot certam? Ce s-antamplat cu tine? Erai atat de simplu si dulce,acum duci totul in extrem si paranoia? Ce rol are? Iti place sa ma seci,ma lasi fara energie,normal ca nici la scoala nu pot sa ajung,imi place sa dorm si adorm prea tarziu. Cateodata stau si imi imaginez cum ar fi fost daca o lasam balta,si nu veneam sa te recastig,imi zici ca defapt oricum am fi fost aici,cum poti sa ma minti? "Te iubesc"... pauza,nu e ca si cum ai vrea sa imi zici ceva inapoi,tu nu,tu preferi sa taci si sa pleci de langa mine. M-arunc in patul tau astept sa te intorci,in timp ce stau mintea mi-o ia razna,ce e cu tine iubitule? Iti place sa ma ranesti?
Ma-ntrebi mereu ce e cu mine,de ce nu vreau sa iti spun ce e in mintea mea,acum sincer dragule,cum ai reactiona la asa ceva? Vreau doar sa te intorci,tu,fraiere,ce pot sa fac?
Credeam ca voi fi asa bucuroasa cand vei aparea din nou in viata mea, de ce nu vrei? Te rog fa ceva.

2 comentarii:

  1. Mda. Asemanatoare sentimente, nici ca m-as putea descrie mai bine. Felicitari pentru postare! Dar si asta e mult pentru un... baiat.

    RăspundețiȘtergere